Auroras Data Recovery Form


 |  Start   |   |  Avsändare   |   |  Egenskaper   |   |  Instruktioner   |   |  Inleverans   | 


Företagsuppgifter



 
Vidare till följande sida

Till Homepage   |   Leverensadress är detsamma   |   Leverensadress är EJ detsamma






Företagsuppgifter


Leveransadress


 
 
 
 
Till Homepage   |   Åter till föregående sida   |   Vidare till följande sida


Övrig Information


Hårddiskegenskaper

 Hårddiskmärke    Operativsystem
 Modell nr.      Antal Hårddiskar  
 Lagringskapacitet      Har hårddisken öppnats ?  Nej        Ja  

 

Händelseförlopp och övrig information

Beskriv exakt vad som har hänt med hårddisken

Vilken information ska prioriteras ?

Har någon annan recovery åtgärd gjorts innan hårddisken skickades till oss ?

Anteckning gällande särskilda överenskommelser om debitering, budgetramar eller dylikt


 
 
Till Homepage   |   Åter till föregående sida   |   Vidare till följande sida




Prioritet och arbetsinsats


  VILKEN ARBETSINSATS ÖNSKAR NI?  
   Jag godkänner att Data Recovery arbetet inleds med förutsättning att arbetet ligger inom kostnadsramarna som finns angivna på informationssidan.   (Rekommenderat Val)
   Jag önskar att ni begränsar er arbetsinsats till två timmars undersökning och därefter kontaktar mig med ett prisförslag.
Kom ihåg att en klonavgift tillkommer för varje hårddisk i en RAID.
  (Mest för försäkringsärende)



  VILKEN PRIORITET ÖNSKAR NI?  
   Normal Prioritering, tur och ordnings regel.    (09:00 - 17:00) veckodagar.
   Brådskande, arbete påbörjas direkt efter inleverans.    (09:00 - 17:00) veckodagar.
   Högsta Prioritet, arbete genomförs mellan 09:00-23:00 varje dag, året runt.    (09:00 - 23:00) alla dagar.

 
 
 
 
Till Homepage   |   Åter till föregående sida   |   Vidare till följande sida

Leveransinstruktioner




Vi erbjuder följande alternativ för företagere som vill leverera sina defekta hårddiskar, RAID eller minneskort till Aurora.

  • Personligt 'DROP-IN' service. Välkommen att träffa oss från 09:00 till 17:00
  • Postens 'FÖRETAGAPAKET'.
  • Leverans med Auktorisered BUD firma (mycket lämpligt vid brådskande ärende)

    Jetpak, Postens 'Företagspaket', Securitas, DHL, FedEx, UPS, Ryska Posten, Bring Express, Box Delivery eller PEX (Posten Express).

    Vi tar emot ovanstående budleveranser med status "Normal" och "Brådskande" mellan 09:00 och 17:00.
    Föranmälda budleveranser eller personliga leveranser med status "Högsta Prioritering" tas emot till 23:00 varje dag, året runt.

  • Aurora tar informationssäkerhet med stort allvar. Således av båda praktiska och säkerhetsskäl, tar vi ENDAST emot föremål för Data Recovery efter att denna blankett är insänd till oss.



  • Skicka oss endast hårddiskar, lagringsenhet eller externa kassetter


      Jag har läst informationen, prislistan och
      försäljningsvillkor
        Jag har befogenhet att beställa i företagets
      namn

    Auroras leveransadress för kraschade hårddiskar

    Åter till föregående sida   |   Skriva ut en egen kopia   |   Till Homepage








    Aurora Data Recovery Experter